15 september 2011

Twee rozen schilderij 'Westzeit' / Two roses painting 'Westzeit' - acryl

Klaar!
Gisteravond heb ik het rozenschilderij afgemaakt. Het is eigenlijk een fantasie roos. Ik heb een roos die bloeit op mijn balkon gebruikt om de tekening van de rozen te maken, maar de kleuren zijn afkomstig van rozen zoals ik die in rozendorp Lottum heb zien bloeien.
Ik heb nog een beetje gewerkt aan de onderste roos en ik heb de stengels en bladeren donkerder gemaakt. Mijn naam staat erop, dus dan is het echt klaar.
In het begin zag ik er een beetje tegenop om rozen te schilderen. Al die blaadjes! Maar ik ben tevreden met het eindresultaat.
Nu bedenken wat het volgende rozenproject gaat worden... Ik heb zin om nog meer rozen te schilderen!

In mijn Etsy shop verkoop ik kaarten van dit schilderij.


Finished!
Yesterday, I completed this painting of roses. I did something extra on the lowest rose and made the leaves darker. I wrote my name next to one rose, so this painting is finished. I wasn't looking forward to paint all those leaves and petals, but it worked out well.
And now I have to think about a new project... I feel like painting more roses!

In my Etsy shop I sell post cards from this painting

Kopen of cadeau doen? Dit schilderij is te koop voor 225. Kijk voor meer informatie op de pagina 'schilderij kopen'.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...