01 oktober 2017

Kleuren voor volwassenen - bloemen alfabet - kleurplaat D van Dahlia


Het is herfst! Het is nu helemaal de tijd van de Dahlia. Terwijl veel bloemen hun beste tijd hebben gehad bloeit de dahlia nog even door. Groot en klein, in allerlei kleuren. Ik heb nu zelf een gele dahlia in de tuin, maar voor volgend jaar ga ik proberen een mooie grote roze dahlia te vinden. 
Dahlia's zijn prachtige herfstbloemen, maar niet de makkelijkste bloemen om te tekenen met al die bloemblaadjes. De knoppen zijn trouwens ook al heel mooi. 



Ik heb geprobeerd een leuke kleurplaat voor volwassenen te maken met dahlia's. Ik hoop dat het niet te ingewikkeld is. Ik zie vaak kleurenplaten voor volwassenen die ik erg eenvoudig vind. Een beetje uitdaging kan geen kwaad toch?
Je kunt de kleurplaat downloaden in mijn Etsy shop, voor een euro. Je kunt hem daarna zo vaak printen als je zelf wil. En dan kiezen welke kleuren de dahlia's krijgen. Eigenlijk kunnen bijna alle kleuren wel, want dahlia's komen in allerlei kleuren en maten. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...