19 december 2010

Kerstkaarten maken

Het leek me dit jaar leuk om kerstkaarten te maken met kleine orchidee schilderijtje. Het idee was leuk, maar het maken van de schilderijtjes kostte toch meer werk dan verwacht. Hierboven is een stuk papier te zien waar ik 8 kleine orchidee schilderijtjes hebben gemaakt. Cymbidium orchideeën vind ik het mooiste voor een kaart.
Deze kleine schilderijtjes knip ik uit en plak ze op kaarten, samen met mooi kerstpapier. Het is een hoop werk, maar ik heb ondertussen al 18 kaarten gemaakt!

3 opmerkingen:

  1. De orchideeën zijn mooi Jennifer, maar kan je ook een kerstkaartje laten zien zoals het er uit ziet als het klaar is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal een paar kaarten laten zien, dat is inderdaad wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Jennifer! Ben ook benieuwd hoe een kaartje eruitziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...